dissabte, 22 de desembre del 2018

Lo GROS cau a Beseit

Poc después de escomensá lo sorteo extraordinari de Nadal, a la vila de Beseit, Teruel, ha caigut LO GROS, exactamen al carré de San Roc, just a la vora del portal, y ha baixat redolán hasta casa Pascual, lo antic cartero.


Poc después de escomensá lo sorteo extraordinari de Nadal, a la vila de Beseit, Teruel, ha caigut LO GROS, exactamen al carré de San Roc, just a la vora del portal, y ha baixat redolán hasta casa Pascual, lo antic cartero.


Lo sobrepés es un problema, espessialmen a pobles en carrés empinats y al hivern, ya que si se rellisse pel gel pot baixá un redolán hasta la sequia majó y, en lo pijó dels casos, aufegás.



Lo sobrepés es un problema, espessialmen a pobles en carrés empinats y al hivern, ya que si se rellísse pel gel pot baixá un redolán hasta la séquia majó y, en lo pijó dels casos, aufegás.


Lo pobret se diu Gordi Debonañ, y no ha vullgut interposá cap denunsia perque no ha patit ferides grássies al teixit adipós.


Aixó sí, ha demanat al ajuntamén que instalo passamans de fusta de teca als carrés mes problematics, com la costa del serrano, Doctor Flemingcosta de Borles, carré Juaquín Costa, la costa del Lilo, la costa de José Luis del Tubo, y datres carrés empinats.










Raphael, Rafael, lotería, qué tos ha tocat?, Na na na


Falete, paracaídas,paracas,paracaidismo


Falete, tropieza, hoyo, agujero, socavón

Colchón, amortiguar, crisis, política



Lo bingo a Beseit

Lo Bingo a Beseit


Montoro, lotería, cava, premio, gordo, segundo, tercero, cuarto, quinto

Montoro, foto del 2017

lotería, quinto, ha caído un quinto


elgordo.net


https://www.loteriasyapuestas.es/es/loteria-nacional


https://www.20minutos.es/noticia/3497382/0/loteria-navidad-2018-ciudades-premiadas/

el gordo cae en Beceite

embutí al dimoni al infern

A la vila de  Beseit , al  Matarraña , va ñabé fa tems un home riquíssim que, entre datres fills, teníe una filleta hermosa y donosa de nom ...